Stand up for what you believe in, even if it means standing alone.

Alla inlägg under januari 2013

Av sara - 31 januari 2013 09:43

Av sara - 24 januari 2013 00:41

Ja de kan man verkligen säga att jag är.
Har gått o fått en krosskada/brutit stortån. Höger stortå för att vara exakt. Så nu har jag
gipsat foten och får hoppa mig fram på kryckor. Helt otroligt.. Allt verkar hända mig? Kommer ju riktigt olämpligt också med tanke på flytten som kommer att ske nu..


Fan va stressad jag blir! Det kommer att bli några riktigt jobbiga dagar framöver.


Nä om man ska ta o lägga sig och läsa lite.
Kee Marcello 'Rockstjärnan gud glömde', en helt okej bok faktiskt.

Inte så bra som jag först trodde kanske men helt klart duglig och värd sina 69:- på ica!!



Av sara - 19 januari 2013 13:01

Jamen då har man gått och skaffat sig en blogg (igen!). Varför? Tidsfördriv.

Kommer förmodligen inte att uppdatera varje dag, men jag ska försöka vara duktig :)


Idag är det Lördag och vi har ingenting planerat, vilket känns lite smådrygt faktiskt.
Jag vill ju göra nånting.. Jag känner att jag måste städa lite idag iallafall,

typ plocka undan från tvrumsbordet (som för tillfället ser ut som en soptipp!) och köra diskmaskinen.



      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara var namnet.
Jag är 22 år, jobbar som cafébiträde på Westerlunds Hembageri. Har precis flyttat in i en trea centralt i Sollefteå tillsammans med min pojkvän & såklart hans underbara son Hugo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards