Stand up for what you believe in, even if it means standing alone.

Alla inlägg under april 2013

Av sara - 19 april 2013 17:10

Fään va lyxigt, käkar gomat på remsle idag.
Annars händer det inte allt för mkt, Hugo är hos oss i helgen så det blir till å vara med han :) Lillsötpruppen <3

Av sara - 16 april 2013 10:56

Nu sitter jag på arbetsförmedlingen & väntar på R.

Har varit på ett möte med skogsstyrelsen och så sent som nästa vecka får jag veta om jag har blivit 'antagen'.

Spännande!!

Av sara - 7 april 2013 12:15

Fyfan vad jag ångrar att jag sålde mitt PS3 förut.

Vad ska jag nu göra när jag har långtråååkigt liksom? Måste. Köpa. Nytt.

Tur att det inte är alltför länge kvar tills skatteåterbärgningen kommer.


Annars då? Ja det har väl inte hänt så förbannat mycket sen sist faktiskt,

jag är ju fortfarande sjuk så man känner är rätt så orkelös. Skulle behövt göra en hel del men det får vänta -.-

På Tisdag ska jag på arbetsförmedlingen & sen på Westerlunds och lämna igen lite kläder samt få mina pengar.

(Jajjamensan det är färdigjobbat för mig på Westerlunds & det är jag som har sagt upp mig!)


Såå atteee... Så äre! :)  Ska ta mig i kragen och försöka läsa upp några betyg.


Presentation


Sara var namnet.
Jag är 22 år, jobbar som cafébiträde på Westerlunds Hembageri. Har precis flyttat in i en trea centralt i Sollefteå tillsammans med min pojkvän & såklart hans underbara son Hugo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards